Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Jumaat, 24 Januari 2014

HUBBY MENGIDAM

Assalamualaikum. .
Hai korang..
Lama saya x update blog..Bukan pe sibuk apabila dah msuk tahun baru ni.
Hari ni saya nak berkongsi cerita mengenai my loving hubby.Mengidam xhbis2.Dari minggu lepas lg merancang nak ajak saya pergi mkn ICT (ikan celup tepung ).Lepas solat jumaat saya bertolak ke telaga batin utk menikmati hidangan ICT kat sane.Memang best giler mkanan kat sane.Dah lah harga jauh lebih murah berbanding kedai yang lain.Seafood yang di goreng fresh lg..Sampai aje kat sane saya lihat ramai dah beratur nak menikmati ICT.Sampaikan tempat duduk xde kosong.


Inilah kedainye..


Ni hasil rembatan saya.hehe


Hubby yang xsabar nak makan.


Minum kami..sedap sgt2.
Cukup semua bahan di dalamnye.

Sekian utk hari ni..bye semua ♡♡♡

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.