Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Selasa, 18 Mac 2014

JADI PENGINTIP

Assalamualaikum. .
Hai korang..
Hari ni saya sengaja ambil cuti awal sbb nak rehatkn diri kat rumah.Maklumlah asyik kerja aje.Letihla..
Sengaja saya berehat kat Cheneh sebab saya tak nak lakukan kerja rumah.Kalau kat rumah Bukit Payong kena buat segalanya tanpa pertolongan pembantu rumah.
Hari ni saya bangun lewat.Bangun aje sarapan dah tersedia atas meja.Xpayah nak masak.Tu yang saya suka duk Cheneh semua tersedia.Sambil makan saya mengintip pembantu rumah.Bukan apa saja nak tengok dia buat ape.Sekodeng lu..


Tu dia..
Duk menyapu belakang rumah..


Sapu jangan tak sapu..


Sekian untuk hari ni..
Ngntuk pulok..
Bye..

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.