Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Ahad, 28 April 2013

MAKAN..MAKAN..

Assalamualaikum & selamat tengahari korang.Hari ni baru dapat update blog..Sibuk memanjang je minggu ni.Banyak perkara yang perlu di selesaikan minggu ni.Apa2 pun korang layanlah ape yang nak saya tulis..Berbalik semula hari khamis baru ni..Jeng..jeng..Kan hari khamis baru ni hari gaji buat kakitangan awam.Hehehe..Bermulalah episod mengenakan hubby.Hari khamis tu saya dah skype hubby bgtahu xmau masak untuk makan malam.Alasannye penatlah..( dalam hati nak hubby belanja,kan dah gaji).Hubby sampai dari kemaman jam 7 mlm.Perjalanan makan mase 2 jam..Kasihan kat hubby merungut letih sangat sebab berulang...Selepas solat magrib & baca yassin bermulalah jelajah kami mencari makanan..Ala2 jalan-jalan cari makan aje..hihihi....Sempat juga saya bgtahu kat hubby supaya singgah kat Nirwana untuk bli barang nasi ayam..( semalam saya dah pos dalam blog).Sepanjang perjalanan kami,saya sempat snap gambar yang menarik perhatian saya dan juga orang awam yang lalu di sekitar tu..Sekarang ni kan musim pilihanraya macam2 yang dapat kite lihat sepanjang jalan.Korang jangan salah anggap ok..Saya tak memihak mane2 parti  just untuk tontonan pembaca blog saya aje.Apa2 pun korang layan jelah gambar ni..Sori gambar xberape jelas sebab cuaca gelap....

Sampailah ke destinasi yang saya tuju..NR CAFE yang terletak di Tok Jembal.Perjalanan kami mengambil mase setengah jam dari rumah.Terkejut saya mase sampai..Wow ramainye orang..Semua parking dah penuh tapi nak di jadikan rezeki kami adelah pelanggan nak keluar..Jadi kami masuklah parking kalu x kena tunggulah..Perut dah lapar asyik berbunyi je..Cafe ni ala2 rimba gitu..Sesuai yang suka suasana romentik dan ketenangan...

 Sempat snap bahagian depan NR CAFE..

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.