Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Jumaat, 26 April 2013

SYOKNYE REHAT...

Selamat pagi & selamat berhari minggu buat warga terengganu kususnye yang berada di pantai timur...ce wahhhhh...Aktiviti saya pagi ni adalah membasuh baju,mengemas rumah.Maklumlah hari minggu aje dapat buat semua ni..Tapi korang jangan terkejut.....Nak tahu saya dah pun siapkan sarapan pagi merangkap makan tengahari & makan malam...Malas nak masak banyak perkara.Senang cerita buat satu makanan makan sampai malam.Hahaha..terbaik tak idea saya.My hubby x banyak cakap pun..Dia pandai makan je.Tu yang senang cerite...Bab makan hubby tak memilih sangat..Apa yang saya masak dia makan je..Ni yang syg sgt kat hubby..

Sayur ni saya dah beli semalam semasa otw nak pergi dinner..Tapi tersnap gambar epal hubby pulak.Tapi xpelah tu barang yang kami beli kat Nirwana semalam.



Jeng...Jeng..Jeng ni lah nasi ayam buatan saya.Ok tak korang..Snap dulu sebelum makan..Sebab hubby duk sibuk basuh kereta kat luar tu..Sambil tunggu hubby siapkan kerja saya layan hindustan dulu..Hehehehe....Malas nak ganggu dia.


Hubby makan dengan seleranya tanpa hiraukan saya langsung..Hubby cakap nasi ayam saya terbaik..Betul ke ni..ataupun nak bodek saya..Hihihi..Terima kasih hubby sebab makan ape yang saya masak walawpun tak sesedap mane.Tak sehebat chef..

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.