Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Rabu, 5 Jun 2013

BREAKFAST PAGI NI...

Assalamualaikum..selamat pagi..
Hai korang..

Mulakan pagi dengan senyuman..hari ni kat ofis sunyi sepi coz ramai yang terlibat dengan program yang saya bagitahu semalam..Jadi xde kerjalah saya untuk pagi ni hanya update blog je..Sambil2 tu,siapkan kerja yang tertunggak sebelum ke perpustakaan awam dungun untuk makan tengahari..


 Tengok tu..ofis xde orang langsung..
kosong-kosong..(lirik najwa latifff..hehe)

Untuk pengetahuan korang..pagi ni saya breakfast kat Mayang Sari Resort..Kelas kau jah..
Hehehe..Bukan pe..kan program ofis buat kat sana. Jadi saya dan member ambik peluang lah join sekali makan..


Sempat lagi snap sebelum makan..



 Makanan yang di sediakan kat Mayang Sari Resort..hehe


Sarapan pagi saya untuk pagi ni..


Bersama cc pentadbiran & kak fida..
 kak fida malu2 kucing xmau tgok kamera..hehehe


0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.