Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Sabtu, 1 Jun 2013

BAKAR AYAM LAGI..


Assalamualaikum..
Selamat pagi korang..
Pagi ni saya berkesempatan update blog kat umh mak mertua..Ni semua plan ahli keluarga hubby coz cuti sempena pertabalan agong.Jadi diorang plan dengan aktiviti membakar ayam....Jadi semua ahli keluarga di kerah balik ke rumah mak mertua saya.Saya bertolak dari rumah menuju ke rumah mertua memakan masa 2 jam perjalanan..Sampai aje ramai dah sampai coz diorang bermalam di rumah mak mertua saya awal2 lagi..
Ape2 korang layanlah pic ni..


Persiapan tempat oleh adik hubby..


Di bantu oleh anak sedara saya..


Kiteorang just tengok je...hehe


Hubby dah mulakan menghidupkan bara api..kejap dah tukar baju.


Ipar2 saya yang just melihat saja..hehehe


Bermulalah episod membakar ayam..
suami buat kerja isteri just makan aje.


Anak sedara yang sibuk memotong hotdong untuk di bakar..


Hubby sibuk bakar hati ayam..


Ni just separuh ahli keluarga hubby yang selebihnya ada di atas rumah..
menyiapkan makanan tengahari..


Bersama ayah mertua la..
sempat lagi posing tanpa pakai baju..


Macam2 ragam boleh di lihat..Apron tu yang mahal..
Kelakor pulok lihat gelagat adik hubby.Hubby cume tengok je xpandai nak potong ayam..

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.