Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Khamis, 30 Mei 2013

SERVISE TIME...

Assalamualaikum...
Selamat pagi korang..hari ni saya sempat update blog kat servise kereta suzuki swiff sambil layan milo free..hehe.Hari ni saya bercuti untuk pergi servise kereta coz melebihi km dah.Major servise plok tu..melayanglah wang saya (hehe..tp hubby yang bayar.buat suspen je..)sebanyak rm800.00 coz suzuki swiff sport.Tp xpelah coz pakai kerete import sangat..

Saya sempat snap gambar perjalanan ke servise kereta..muka baru bangun tido...hehe




Sempat snap sterring kereta dulu..Xde kijo nak buat...


Sampai je kereta dah masuk tempat servise.Hari ni xramai orang servise..tp kalau ramai pun xpe hubby dah book semalam..


Service advisor..


Minuman yang di sediakan sambil menunggu servise..


Tengok tu..kereta saya dah di godek2 oleh pekerja..


Hubby yang sentiasa menemani saya..cayang hubby!!!






0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.