Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Isnin, 20 Mei 2013

KEBOSANGAN DI OFIS

Assalamulaikum..selamat pagi korang.Hari ni baru dapat update blog..Sebabnye hari ni xbanyak kerja kat ofis.Pulak tu ramai yang cuti rehat.Sambil buat kerja layan THR... tetiba teringat kat my hubby..Rindu sangat kat hubby saya..

DO'A SEORANG ISTERI..
"Ya Allah,
disaat aku jauh dengan suamiku..
jagalah hati ini agar aku tetap setia untuk cintanya yg tulus..
Jagalah pandangan ini,
agar tetap indah utk melihat keagungan cinta-Mu dlm hatinya...
Hindarkan hasrat rasa yg selalu menjerat insan lain dlm mencintaiku,
aku enggan utk melukai hatinya..
krn aku hanya ingin suamiku yg tetap mencintaiku tanpa ada insan lain.
”Jika memang kumbang dlm halaman rumah sendiri itu,
lebih indah dlm halaman rumah insan lain...
Aku harap itu ujian-Mu dan jauh dari bisikan syaitan,
agar aku tetap memperindah bungaku dengan ktulusan utk memperindahnya dlm kasihku.”
Semoga dlm menjaga pandangan dan ketulusan utk menyayangi suamiku..
tiada insan lain yg mengharapkan cintaku utk mencintainya.”
Amin Ya Rabb. [♥]

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.