Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Ahad, 26 Mei 2013

KURSUS UMRAH LAGI...

Assalamualaikum korang..
Selamat tengahari korang..Hari ni baru dapat update blog sambil tengok tv3 " jalan-jalan cari makan.."
Hari ni datang ofis je xde kerja nak buat..Kebanyakkan staff bercuti.Maklumlah kan cuti persekolahan.

Hari ni saya nak update cerita semalam..hehe.
Semalam hari sabtu bermulalah rutin mingguan saya & hubby untuk ke kursus umrah..Sampai aje penceramah dah sampai..Dalam surau x ramai orang semalam sebabnya ramai dah berangkat buat umrah ke tanah suci mekkah..Yang saya peliknye minggu ni penceramah mengajar bab fardu ain bukan umrah..Dengarlah saya sampai habis..


Habis je kursus perut dah berbunyi mintak makanan..Hubby memecut laju mencari tempat makan..Katanya..lapar sangat sebab pagi tadi xsempat makan..Sampailah saya kat Restoran Mat Binjai..Tempat makan setiap minggu saya.Kira dapur saya setiap minggu..Sampaikan pekerja restoran tu dah tahu apa yang saya & hubby makan..


Makanan yang disediakan untuk kami..Makanan kat sini sedap2 belaka..Bagi saya berbaloi  makan kat sini.



Sempat lagi snap gambar bas..


Sebelum balik rumah, hubby nak singgah kat MYDIN MALL..Katanya nak shopping barang dapur untuk mak mertua saya..









0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.