Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Khamis, 16 Mei 2013

SELAMAT HARI GURU

Hari ni sangat istimewa untuk semua cikgu di seluruh Malaysia . Teringat saya pada cikgu-cikgu masa saya di sekolah rendah dan sekolah menengah . Paling saya ingat memori masa saya di tingkatan 5 sebab masa tu saya nak ambil exam SPM jadi ada beberapa orang guru yang begitu tekun mengajar kami pelajar di kelas 5 Ekonomi . Masa tingkatan 4 dan 5 pun ada beberapa orang cikgu yang saya ingat paling best cikgu kelas saya pada form 5  yang mengajar subjek ekonomi , dia sangat spoting dan kelakar hehe . Kenangan lama masa bersekolah pasti muncul setiap kali bila negara kita sambut hari Guru.

Pada semua guru-guru , saya nak ucapkan ' SELAMAT HARI GURU 2013' sesungguhnya saya sangat menghargai semua jasa Guru-Guru . Peranan Guru adalah sangat besar dalam mendidik anak bangsa menjadi insan yang berjaya dunia dan akhirat , insyallah .


0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.