Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Isnin, 13 Mei 2013

FACIAL TIME....

Assalamualaikum....selamat petang korang

Hari ni baru dapat saya update blog sambil menonton tv. hehehehe...Hari ni saya dapat mc dari Klinik Nureean..Jeng..Jeng..Ceritanye begini..
Pukul 6.00 pagi tadi saya bangun dari tido untuk bersiap pergi kerja,Tapi xleh nak bangun..Sebabnye sakit pinggang yang amat sangat.Sakit dari hari khamis lagi tapi saya biarkan saje lu..(dalam hati kot salah duduk je.).Saya terus msj kat boss saya bagitahu saya cemas hari ni.Saya nekad untuk bangun mandi, solat dulu sebelum ke klinik..

Sakit tak henti jugak..Saya nekad bawak kereta sendiri ke Klinik Nureean yang terletak  di Permint Jaya.Malas nak g kat KTS (Specislist)..Sampai aje doc dah ade,saya terus masuk jumpa doc..Doc syor suruh cucuk satu jarum untuk tahan sakit.Lepas tu saya kena cek air kencing.Resultnye..Alhamdulillah..semuanye ok.Doc cakap mungkin urat tegang..Doc bagilah ubat tahan sakit ,ubat sapu & mc untuk hari ni..Bestnye boleh rehat lah...

Lepas dari jumpa doc, saya terus menuju ke Bandar kuala Terengganu..(dalam hati dah ok sikit jadi boleh lah buat facial).Alang2 mc..hehehe..Tempat selalu saya facial adalah CARLO BEAUTY..


Ni lah pengasas CARLO BEAUTY..Angle namanya..Cantik kan..
Semua pekerja dia cantik2 belaka..
 
 
Tempat menunggu pelanggan..
Biasa hubby yang selalu duduk kat sini menunggu saya buat facial..
 
 
Produk yang saya pakai..(Magix Express)
Sesuai untuk semua jenis kulit.
 
 
Tempat facial yang tenang sangat..Bukan setakat facial,body scrub pun ada.
Macam2 ada kat sini..Tu yang saya suka datang kat sini..Harga berpatutan dan layanan mesra alam..
 
 
Kaunter pembayaran..
 
Selesai facial dan beli barang kesihatan..Wow 1K habis untuk hari ni..Tapi xpelah janji berbaloi apa yang saya dapat..

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.