Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Selasa, 7 Mei 2013

PROGRAM LAGI..

Assalamualaikum..korang Hari ni baru dapat update blog bukan pe letih yang amat sangat.Maklumlah saya terlibat dengan pengundian (SPR)..Letih tak habis lagi..Hari ni baru mulakan tugas..Tapi yang bestnye xpayah pergi dungun..sebabnya saya terlibat dengan program kat TER (Terengganu Equestrian Resort).Jadi bolehlah bangun lewat sikit..hehehe.Program tu bermula pukul 9.30 pagi..
Program sumbangan kepada badan-badan bukan kerajaan..Yang bestnye uncle saya yang merasmikan program tersebut..Padahal baru je jumpe dia baru ni..
Ni antara member saya yang hadir..Sepatutnya saya kena memakai baju koprat RISDA tapi saya ni malas nak pakai.Jadi saya gantikan dengan baju kurung..
Sempat lagi berposing sebelum program berlangsung..

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.