Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Sabtu, 31 Ogos 2013

SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN KE-56


SABTU 31/08/2013
Assalamualaikum....
Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani..Lama saya tak update blog dan nampaknya blog sudah lama berhabuk..
Fiuhh..Fiuhh..Fiuhh...
Uhukk..Uhukk..Uhukk..
Terbatuk ! Maaf saya sensitif dengan habuk..

Hari ni genap 56 tahun negara kita merdeka..Saya berasa amat bersyukur di lahirkan di negara yang aman damai iaitu Malaysia..

Ni yang sempat saya snap sepanjang
Sambutan Kemerdekaan Peringkat Negeri Terengganu...


Saya ingin mengucapkan
 "SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN YANG KE 56"
Bukan hanya merdeka negara malah diri juga harus di merdekakan...






0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.