Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Sabtu, 28 September 2013

FACIAL OH FACIAL. ..

Assalamualaikum. .
Hai korang. .
Hari saya berkesempatan update blog kat Carlo Beauty..Biaselah sayakn xde kerja nak buat jadi ambik kesempatan buat facial pulak.Bukan pe hubby dah peruntuk bajet jadi kena gunalah..Kalau xguna rugilah..


Laluan ke Carlo Beauty.


Sempat lagi snap gambar depan pintu masuk..hihihi


Lepas daftar terus dapat masuk kat room.xpyah tunggu lame2.Padahal  mase saya nak daftar dah ramai customer menunggu untuk buat facial.Saya dah booking siap2 jadi senanglah utk kad vip..3 jam hubby menunggu saya kat situ.Kasian sgt tgok hubby.


Hasil belian saya hari ni..


Product yang saya pakai..Berbaloi walaupun harge yg mahal..

Sekian untuk hari ni. ..bye♥♥♥♥♥

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.