Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Ahad, 29 September 2013

DEMAM LAGI..

Assalamualaikum
Hai korang. .

Hari ni xde mood nak update blog.Badan rase xlarat.Habis sakit satu badan.Mujur hubby ade kat rumah hari ni.Dia ambik cuti hari ni untuk jage saya.Kalau tak saya xgerak lah hari ni..Makan xlalu mulut rase pahit je..
Pukul 9 pagi hubby dah siapkan saya untuk ke Klinik Nuraen.Klinik terletak di Permint Jaya.Perjalanan makan masa 20 minit dari rumah kami.Kasian saya tengok hubby kena siapkan segalenye coz saya demam..Dalam perjalanan saya hanya tido je.Hubby siap pesan lg.."sayang tido lah sampai hubby kejutkan.."


Snap dulu sebelum buat pendaftaran..


Bilik doktor. .

Kaunter ubat..


Sempat lagi snap walaupun demam..Hubby setia menemani saya..


Lepas jumpa doctor, saya di beri mc untuk hari ni..
Sekian untuk hari ni..Nak balik dah.Bye..
Sekian. .♥♥♥

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.