Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Sabtu, 5 Oktober 2013

PENAPIS AIR COWAY

Assalamualaikum. .
Hai korang..

Hari ni saya nak cerita pasal penapis air..hehe.Dah 3 tahun saya pakai penapis air brand bioaura.Nak di jadikan cerita , saya ni malas nak masak air.Kira nak kerja mudah aje..Yang jadi mangsa my hubbylah.Terpaksa layan karenah saya ni.Apa saje yang saya mintak di turutkan saje.Ramai member2 cakap saya ni beruntung dapat suami yg ikut segala kemahuan saya.Hari ni saya dapat apa yg di minta iaitu penapis air coway jenis petit.Sukenye saya tak terhingga.My hubby siap pesan lagi kalau dia mampu beli dia akan beli..Kalu tak kena tunggu lah time dapat bones.Terkejut saya bila sampai bil untuk sain.Rupanye hubby dah bayar cash..Menitis air mataku..

  
Ni lah penapis air tu..


Kerja2 pemasangan sedang di lakukan..


Hubby yang asyik intai dari jauh..


Ni lah hasilnye..
Penapis air coway jenis petet...
Lepas ni xyah susah2 nak masak air..
Thank you my loving hubby..♥♥♥♥♥♥
Sekian...



0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.