Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Jumaat, 11 Oktober 2013

MELAWATI KEBAB

Assalamulaikum. .
Hai korang. .

Malam ni saya nak enty pasal kebab...
Al-kisahnya.. hubby mengidam nak makan roti tempayan kambing.Saya ni memang xsuke kalau bab kambing ni.Kalau bagi free pun saya xkn makan jugak.Mengada2 pulak saya ni..Jadi saya temankn jugak hubby pergi makan.

Malam tu saya just makan roti dgn kari daging cincang je.Tu pun xhabis..hubby jugak yang tolong habiskan..Dalam perjalanan balik tu saya ternampak van jual kebab..Apa lagi terus bgthu hubby..


Sempat lg snap sebelum keluar pergi oder..
Ramai sangat yang sedang menunggu..



Curi2 snap gambar..


Ni aje yang saya beli.Xleh beli banyak sangat..
Coz hubby xmakan..


Ni lah isi dalam kebab tu..Banyak giler daging..
Yang bestnye daging lembut sangat.Rasa rempah ratus pada daging tu..Best sangat..

P/S : pada sesiapa yang nak rasa kebab melawati boleh berkunjung di hadapan pasar borong merbau patah kuala terengganu..

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.