Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Isnin, 21 Oktober 2013

CERMIN DIRI DULU SEBELUM MENYINDIR DEKAT ORANG



Terima kasih saya ucapkan kepada sesiapa yang telah membaca blog saya TETAPI mengutuk dari belakang kepada sahabat mereka..!!!
Saya hargai pengorbanan yang anda lakukan itu...
Teruskan okey??
Mulut orang saya x boleh nak tutup, kalau mulut tempayan boleh la nak tutup rapat2..
Anda harus ingat ,
Segala kata cacian dan sindiran yang telah anda lemparkan mengenai saya anda juga akan mendapat ganjaran seperti demikian...

Malas nak bebel banyak2 sebab nanti tak dapat pahala puasa..
Sesungguhnya Allah melihat apa yang hambaNya sedang buat..

BEWARE EACH WORDS THAT YOU SAID...!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

0 Korang komen:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.